Algemeen

Wat is de Veer zien MVV Betaalkaart?

De Veer zien MVV betaalkaart vervangt het muntensysteem voor de consumpties in het stadion. Je betaalt je consumpties sinds 1 september 2018 alléén nog met de Veer zien MVV betaalkaart

Hoe kom ik aan de Veer zien MVV betaalkaart?

HOE KOM IK AAN DE VEER ZIEN MVV BETAALKAART?

Losse Veer zien MVV betaalkaarten zijn verkrijgbaar in het stadion bij één van de servicepunten. Deze bevinden zich in bij de entrees bij Ingang A en B en op de Noordtribune bij het cateringpunt. Je betaald hier  € 1 voor, vervolgens kun je de kaart bij het servicepunt opwaarderen.

Betalen

Ik heb nog munten van vorig seizoen! Wat kan ik er nog mee?

De munten zijn vanaf 1 januari 2019 definitief niet meer geldig en kunnen dus helaas niet meer worden ingewisseld naar consumpties of op de Veer zien MVV betaalkaart worden bijgeschreven.

Is de Veer zien MVV betaalkaart gratis?

Voor donateurs van Veer zien MVV en seizoenkaarthouders  is de kaart gratis. Deze supporters krijgen óók  10% korting op de consumpties bij de cateringpunten (korting niet geldig voor MVV merchandise of bij een van de foodtrucks in het stadion).

Losse kaarten zijn verkrijgbaar bij de Servicepunten. Losse kaarten kosten je €1, dit bedrag reken je dan gelijk bij de aanschaf en het opwaarderen van de kaart af.

Betalen met de betaalkaart

Zodra er saldo op jouw Veer zien MVV Betaalkaart staat, betaal je eenvoudig bij de cateringpunten door, na het doorgeven van de bestelling,  je kaart op de kaartlezer te leggen.

Het verschuldigde bedrag wordt in mindering gebracht op het saldo op de kaart. De 10% korting voor de donateurs en seizoenkaarthouders wordt via je kaart verrekend.

Hoe wordt de 10% korting verrekend?

Bij de Veer zien MVV betaalkaarten voor seizoenkaarthouders / donateurs Veer zien MVV  wordt bij een bestelling automatisch 10% minder van het tegoed op de kaart afgeschreven. U hoeft hier niets meer voor te doen. Op het display bij het afrekenen ziet u direct het bedrag dat van uw Veer zien MVV betaalkaart wordt afgeschreven

Saldo checken

Saldo checken
Je kunt direct je saldo checken door in te loggen of – nog eenvoudiger – de QR code op je kaart te scannen.
De QR-code op de pas kun je met je smartphone scannen om je saldo te checken. Een QR scan app is gratis te downloaden via je app store.

Opwaarderen

minimaal / maximaal bedrag opwaarderen

Je waardeert de Veer zien MVV betaalkaart op met minimaal €2,20 (servicepunt) of €5 online. Je kunt de kaart tot maximaal €250 opwaarderen.

Hoe kan ik de Veer zien MVV betaalkaart opwaarderen?
  • Tijdens wedstrijddagen via een contante of PIN transactie bij een van de servicepunten in het stadion. Onze vrijwilligers helpen je graag verder bij het opwaarderen.
  • Online of via de KNIP app:  Na je registratie log je in met je email en wachtwoord op veerzienmvvbetaalkaart.nlof direct (met je KNIP pincode) op de app.

Klik in beide gevallen op ‘Rekeningen”  en op het plusje (+).  Tik het bedrag in en kies vervolgens op Ideal je eigen bank. Doorloop het proces van de betaling, bevestig de transactie en je bent klaar! Je kaart is opgewaardeerd! Online opwaarderen kan vanaf een minimumbedrag van € 5 (heeft te maken met de extra bancaire kosten).

Let op: de Veer zien MVV betaalkaart moet eerst geregistreerd worden voordat je de kaart  online of via de app kunt opwaarderen.

Wat is de KNIP app?

Dit is een appje voor op je smartphone. Met de KNIP app kun je – ná registratie – je saldo van je KNIP account, veilig en vertrouwd via je eigen bank (IDEAL), direct online opwaarderen en kun je gemakkelijk je transacties inzien.
de KNIP app kun je via google play of via de Apple store downloaden op je smartphone.

Saldo checken

Saldo checken
Je kunt direct je saldo checken door in te loggen of – nog eenvoudiger – de QR code op je kaart te scannen.
De QR-code op de pas kun je met je smartphone scannen om je saldo te checken. Een QR scan app is gratis te downloaden via je app store.

Hoe maak ik een groeps- of teamrekening?

Teamrekening

Met de KNIP app kun je heel makkelijk je vrienden of teamgenoten koppelen aan dezelfde rekening. Ook zie je precies wie zijn deel al heeft gestort op de teamrekening. Heeft iemand nog niet betaald? Dan kun je direct opwaarderen via de app!

Je kunt je eigen rekening of een extra rekening gebruiken als teamrekening.

Teamrekening_in_iphone_1.png

Hoe maak je een teamrekening aan en koppel je je teamgenoten aan dezelfde rekening?

Klik op ‘Personen’ (middelste knopje van de de drie bolletjes onder het saldo). Je komt in het volgende scherm terecht (zie afbeelding hieronder). Druk op het plus teken links bovenin om een persoon toe te voegen aan de rekening.

Teamrekening_in_iphone_2.png

Vul hier het e-mailadres in van de persoon die je wilt koppelen aan de rekening en dus ook inzicht wil geven in deze rekening. Bij ‘Opmerking’ kun je nog aangeven waarvoor je deze persoon wilt uitnodigen. Dus bijvoorbeeld: ‘Uitnodiging Heren 1. Druk vervolgens op ‘Bewaar’.

Teamrekening_in_iphone_3.png

Je krijgt daarna onderstaande melding te zien met de vraag of je het zeker weet of je deze persoon toegang wilt geven tot de rekening. Druk op ‘Ok’ en deze persoon is toegevoegd.

Teamrekening_in_iphone_4.png

Registreren

Hoe kan ik mijn Veer zien MVV betaalkaart registreren?

Volg onderstaand stappenplan of klik hier voor een pdf overzicht van het stappenplan:

  1. -Download de KNIP app via de Appstore of via Googleplay,
  2. -Vul je e-mailadres in en druk op ‘Volgende’.
  3. -Druk op ‘Betaalpas’ en vul je Veer Zien MVV betaalkaartnummer en de CVC code in (of scan de QR code).
  4. -Er is een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niet ontvangen? Check je spambox. Open vervolgens de link op je telefoon om je KNIP account te activeren.
  5. -Maak een account aan door je gegevens in te vullen. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en druk op ‘Gereed’.
  6. -Vul vervolgens een pincode in om de app te beschermen.
  7. -Je bent nu geregistreerd. Via ‘Rekeningen’ kunt je nu opwaarderen via iDEAL of Creditcard.

Het stappenplan naar een opgewaardeerde betaalkaart via de website www.veerzienmvvbetaalkaart.nl:

-Ga naar www.veerzienmvvbetaalkaart.nl

-Druk zonder in te loggen op de knop ‘Registreer’.

-Druk vervolgens op ‘Betaalpas’.

-Vul je e-mailadres in. Er wordt een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niet ontvangen? Check je spambox. Druk op ‘Bevestigen’ in de verificatie e-mail om je emailadres te bevestigen.

-Vul vervolgens je gegevens in en druk op ‘Registreer’

Wel of niet registreren van je Veer zien MVV betaalkaart

We adviseren je de Veer Zien MVV betaalkaart te registreren: Als je jouw kaart hebt geregistreerd kun je online je saldo zien, online opwaarderen en transacties bekijken. Indien je de kaart verliest of gestolen wordt kun je de Veer zien MVV betaalkaart makkelijk via de app of computer blokkeren. Het geld wordt dan door ons op een nieuwe kaart gezet. Registratie is makkelijk en veilig. De registratie is niet verplicht maar dan mis je wel de voordelen!

Samengevat:

-op je gemak en veilig met Ideal via smartphone of computer je kaart opwaarderen
-eerdere transacties en je huidige saldo inzien op je app
-de kaart blokkeren wanneer je deze verliest
-restitutie aanvragen voor het resterende saldo op de kaart
-geld overboeken tussen verschillende betaalkaarten
-geld terugvragen aan andere betaalkaarthouders

Inloggen in de KNIP app

Inloggen in de KNIP app

Er zijn drie verschillende inlog situaties die zich voor kunnen doen. Die zijn hieronder beschreven. Je begint met het invullen van je e-mailadres.

1. Je login is gevonden. Dit betekent dat je e-mailadres is gevonden. Typ je wachtwoord in en stel vervolgens een pincode in. Je zult doorgeschakeld worden naar jouw clubomgeving.

2. Geen e-mail login, maar wel gebruikersnaam bekend met e-mailadres. Je krijgt dan een extra stap. Je ontvangt een verificatie e-mail om je e-mail login te activeren. Je wordt stap voor stap door het proces meegenomen. Klik hier om te zien welke stappen dit precies zijn.

3. Geen e-mailadres bekend, geen gebruikersnaam bekend. Na het invullen van je e-mailadres, voer je het pasnummer en de CVC code in of scan je de QR code van je clubcard. Vervolgens stel je een wachtwoord en een pincode in. Met deze pincode kun je voortaan inloggen op je smartphone.

Restitutie

Restitutie van het tegoed op je kaart

Restitutie van het tegoed op de betaalkaart kan, maar alléén als je de kaart geregistreerd hebt. Minimaal bedrag dat gerestitueerd kan worden is € 5.  Dit heeft te maken met de extra bancaire kosten die we moeten maken. Hou bij restitutie rekening met het feit dat €0,50 administratie- / transactiekosten in rekening worden gebracht.  Je logt in op je account op www.veerzienmvvbetaalkaart.nl. Klik op restitutie en doorloop de stappen.

Aanvragen voor restitutie worden iedere twee weken verwerkt.

Waarom is restitutie op of rond wedstrijddagen niet mogelijk?

Dit heeft te maken met het voorkomen fouten bij het op- en afwaarderen van de kaart rondom èn op wedstrijddagen.  De restitutieknop op je app zal daarom op en rondom wedstrijddagen aangeven dat restitutie niet mogelijk is.

Over het algemeen kun je de restitutieknop op je app weer vanaf maandag ná de wedstrijddag gebruiken.

Snelle uitleg KNIP app

Uitleg KNIP app

Hoe doe ik , hoe kan ik en waar?

Via de KNIP app kun je heel makkelijk je clubcard opwaarderen, saldo & transacties inzien en je account koppelen met die van een teamgenoot of familielid.

Heb je vragen over de app of kom je er niet uit, snelle antwoorden in één oogopslag staan hier:

Waar kan ik mijn saldo en transacties zien?

Ga naar ‘Rekeningen’     en je saldo verschijnt meteen in beeld.

Hoe waardeer ik mijn saldo op?

Ga naar ‘Rekeningen’    en klik op  de   om je saldo op te waarderen.

Hoe kan ik mijn rekeningnaam aanpassen?

Ga naar ‘Rekeningen’    en klik vervolgens op   om je rekeningnaam aan te passen. Klik daarna op bewaar rechts bovenin om op te slaan. De wijziging heeft nu plaatsgevonden.

Hoe kan ik mijn pincode aanpassen?

Klik op   links boven in. Ga naar ‘Instellingen’ en ga vervolgens naar ‘Pincode aanpassen’

Waar kan ik mijn berichten lezen?

Ga rechts bovenin naar  om je berichten te lezen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Klik op   links boven in. Ga naar ‘Instellingen’ en ga vervolgens naar ‘Wachtwoord Aanpassen’.

Hoe kan ik mijn e-mail login wijzigen?

Klik op   links boven in. Ga naar ‘Instellingen’ en ga vervolgens naar ‘E-mail aanpassen’.

Hoe kan ik mijn rekening blokkeren/verwijderen?

Ga naar ‘Rekeningen’  en klik daarna op   om je rekening te blokkeren of te verwijderen.

Hoe kan ik een extra persoon aan een rekening koppelen? (Denk aan een vriend of familielid).

Ga naar ‘Rekeningen’  en klik dan op  en tik op het   links boven in. Vul dan het e-mailadres in van de extra persoon. Deze persoon ontvangt dan een e-mail die hij/zij moet bevestigen.

Hoe kan ik tegoed van mijn pasje (rekening) overmaken naar het pasje (rekening) van een vriend?

Ga naar ‘Rekeningen’  en klik dan op het icoontje met de pijltjes rechts onder je saldo.  Vul het nummer in van de betaalpas ( of makkelijker): scan de QR-code van de pas van je vriend). Vul het bedrag in en eventueel een opmerking. en druk op geven

Verloren? Kwijt? Kaart blokkeren!!!

Betaalpas verloren?

Ben je de betaalpas verloren of is de pas gestolen? Blokkeer de pas dan direct!!!
Ga naar je account op je app of op de website www.veerzienmvvbetaalkaart.nl en lo in. klik op de knop “Blokkeren” in het hoofdscherm – links onder het bedrag. Klik daarna op de het kruisje achter de betaalpas die je wil blokkeren. Je betaalpas is nu geblokkeerd.
Deblokkeren? klik weer op de knop “Blokkeren” en klik op het vinkje achter je betaalpas. Je betaalpas is nu weer opnieuw geactiveerd.

Kaart geblokkeerd! Hoe kom ik aan een nieuwe betaalkaart?

Stuur even een mailtje naar help@veerzienmvvbetaalkaart.nl we leggen de kaart dan voor je klaar op één van de servicepunten in het stadion.

Wachtwoord wijzigen e.d.

Persoonlijke gegevens / wachtwoord

HOE VERANDER IK MIJN WACHTWOORD?

Ga naar ‘Instellingen’ en kies voor ‘Mijn gegevens’. Verander je wachtwoord en vergeet niet op opslaan te klikken. Je komt ook bij je gegevens door rechtsboven op de pagina op ‘Profiel’ te klikken.

HOE KAN IK MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS VERANDEREN?

Ga naar ‘Instellingen’ en kies voor ‘Mijn gegevens’. Verander je gegevens en vergeet niet op opslaan te klikken. Je komt ook bij je gegevens door rechtsboven op de pagina op ‘Profiel’ te klikken.

WAT IS MIJN LOGINNAAM?

Je loginnaam is het e-mailadres waarmee je de betaalpas hebt geregistreerd.

WAAR KAN IK HET PASNUMMER EN DE CVC CODE VAN MIJN BETAALPAS TERUGVINDEN?

Het pasnummer en de CVC code van je betaalpas staan weergegeven op de voor én achterkant van de betaalpas. Het pasnummer heeft 12 cijfers, de CVC code max. 5.

Vragen, overig

IK ONTVANG GEEN VERIFICATIE E-MAIL NA HET REGISTREREN VAN MIJN BETAALPAS.

Wanneer je geen verificatie e-mail hebt ontvangen na het registreren, check dan even je spambox. Nog steeds niets? stuur dan een e-mail sturen naar het e-mail adres help@veerzienmvvbetaalkaart.nl . Vermeld hierbij het e-mail adres die je gebruikt hebt om de betaalpas te registreren en het pasnummer van de betaalpas.

SALDO VAN TWEE PASSEN SAMENVOEGEN

Als je meerdere geregistreerde MVV Maastricht betaalkaarten hebt kunnen de saldo’s worden samengevoegd.

Supporters met een geregistreerde betaalkaart kunnen dit makkelijk zelf doen:

  1. Heb je nog geen account? Ga dan naar www.veerzienmvvbetaalkaart.nl en klik op ‘Registreer’.
  2. Wanneer je al account hebt kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.
  3. Registreer via de knop ‘Betaalkaarten’ in het hoofdmenu al je betaalkaarten.
  4. Klik vervolgens in het hoofdmenu op de knop ‘Overboeken’ om het saldo over te zetten.

Je kunt ook een email naar help@veerzienmvvbetaalkaart.nl  sturen en vermeld hierin van iedere pas het pasnummer (voorzijde pas) en de CVC-code (achterzijde pas).

Zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij de saldo’s samenvoegen op 1 rekening met 1 pas. Ook is het mogelijk om bij een servicepunt van de MVV Maastricht betaalkaart in het stadion de saldo’s te laten samenvoegen.

WAAROM BLIJFT MIJN OPWAARDEERTRANSACTIE IN DE WACHTSTAND?

Een opwaardering wordt in de wachtstand gezet als de opwaardeertransactie niet volledig is afgerond. Het is belangrijk dat je na de betaling bij je bank via de knoppen in de getoonde webpagina’s weer terugkeert naar de betaalkaart website. Alleen dan wordt direct nadat de betaling afgerond is het saldo op de betaalkaartrekening bijgeschreven en zichtbaar. Sluit je het browserscherm vroegtijdig af, dan kan het tot 24 uur duren voordat het saldo wordt bijgeschreven. De transactie kan pas verwerkt worden als er een terugkoppeling is geweest dat er betaald is. Dit is een dubbele check waardoor het systeem juist veilig is. Normaliter wordt het bedrag binnen een dag vanzelf bijgeschreven op je betaalkaart.

OVERIGE VRAGEN

Kom je er met bovenstaande antwoorden niet uit, stuur dan gerust een mailtje met je vraag naar help@veerzienmvvbetaalkaart.nl, we helpen je graag verder.

Het laatste nieuws voor en door supporters vind je op de Veer Zien MVV facebook pagina 

Minderbroedersberg 5
6211 LK Maastricht

NL47 RABO 0117 5616 57
KvK: 55859682

secretariaat@veerzienmvv.nl

Vacature

 

Meld je aan voor de Veer Zien MVV nieuwsbrief