Algemeen

De nieuwe MVV Maastricht kaart 2019-2020
 De MVV Maastricht seizoenkaart / betaalkaart 2019-2020
  • MVV Maastricht introduceert in seizoen 19-20 de gecombineerde MVV Maastricht seizoen- / betaalkaart!
  • Met deze MVV Maastricht kaart regel je de entree én kun je op alle cateringpunten in het stadion (óók in de Businesslounge) gewoon afrekenen.
  • Op je MVV Maastricht kaart  krijg je, als seizoenkaarthouder 2019-2020, bij de Veer zien MVV cateringpunten 10% korting op drank (deze korting is niet geldig in de Businesslounge en bij de foodtrucks op het supporterspleintje bij ingang B).
  • Bestel hier je MVV Maastricht betaalkaart 2019-2020.
  • Had je in afgelopen jaar een seizoenkaart én een Veer zien MVV Maastricht betaalkaart én heb je deze betaalkaart (nog) niet geregistreerd? Ons advies voor dit moment: registreer alsnog je Veer zien MVV betaalkaart. Je kunt dan makkelijk het tegoed naar je nieuwe MVV Maastricht kaart overzetten.  Kijk op onderstaand schema voor meer info of ga naar de info over saldo overboeken.
  • Heb je géén of wil je géén seizoenkaart meer: Je tegoed op je Veer zien MVV betaalkaart blijft ook volgend seizoen geldig.

Ik heb géén MVV Maastricht kaart (en dus geen seizoenkaart). Hoe reken ik dan mijn consumpties af?

Heb je géén MVV Maastricht kaart, dan betaal je bij de cateringpunten in de gracht en in de businesslounge met de Veer zien MVV betaalkaart.
Deze Veer zien MVV betaalkaart is verkrijgbaar bij onze servicepunten bij ingang A, B, op Noord én in de Businesslounge.

De kaart kost eenmalig €1,–, dit bedrag wordt bij de eerste opwaardering van de kaart direct verrekend.
Je kunt bij de Servicepunten met PIN of cash afrekenen.

Saldo overboeken naar je nieuwe MVV Maastricht kaart

Saldo overboeken van je Veer zien MVV betaalkaart naar je nieuwe MVV Maastricht kaart is simpel:

  • Registreer je nieuwe seizoen/betaalkaart op www.veerzienmvvbetaalkaart.nl
  • (Wanneer je vorig seizoen je Veer zien MVV Betaalkaart al geregistreerd hebt kun je inloggen op jouw account).
  •  Registreer via de knop “Betaalkaarten” je nieuwe MVV Maastricht kaart(en).
  • Vervolgens kun je via de knop “Overboeken” jouw saldo overboeken naar jouw nieuwe seizoen/betaalkaart: de MVV Maastricht kaart

Vragen? Kijk eerst even in de overige vragen en antwoorden. Mocht je er dan niet uitkomen stuur een mailtje naar help@veerzienmvv.nl

Geldigheidsduur MVV Maastricht kaart

Vanaf het nieuwe seizoen (2019-2020) krijg niet meer elk jaar een nieuwe seizoenkaart. Jouw gecombineerde MVV-seizoenkaart/betaalkaart, de MVV Maastricht kaart,  blijft voortaan 5 jaar geldig (t/m 2023/2024). Het is dus belangrijk dat je de seizoenkaart aan het einde van het seizoen niet weggooit.

Het volgende seizoen ( en de daaropvolgende seizoenen) hoef je de seizoenkaart alleen maar te verlengen. Het saldo op de betaalkaart neem je mee naar het volgende seizoen.

Gratis consumpties seizoenkaarthouders

Heb je de MVV MAASTRICHT seizoenkaart vóór 8 juli besteld of verlengd krijg je de eerste 5 consumpties (drankjes) bij de Veer zien MVV cateringpunten in de gracht gratis.

Je rekent deze consumpties af door je MVV Maastricht kaart bij je bestelling op de kaartlezer te leggen.

Deze consumpties zijn helaas NIET zichtbaar op je tegoed van de kaart maar worden bij het afrekenen wèl -als gratis consumptie(’s) – van je kaart afgeschreven. Na 5 consumpties is dit tegoed opgebruikt en zul je  voldoende saldo op je kaart moeten hebben om af te rekenen.

Hou bij het afrekenen het display in de gaten en zorg in ieder geval voor voldoende tegoed op de kaart.

 

Betalen

Ik heb nog munten van vorig seizoen! Wat kan ik er nog mee?

De Veer zien MVV munten zijn vanaf 1 januari 2019 definitief niet meer geldig en kunnen dus helaas niet meer worden ingewisseld naar consumpties of op de Veer zien MVV betaalkaart worden bijgeschreven.

Is de Veer zien MVV betaalkaart gratis?

Voor donateurs van Veer zien MVV is de Veer zien MVV betaalkaart gratis. Veer zien MVV donateurs krijgen 10% korting op de consumpties bij de cateringpunten (deze korting is niet geldig in de businesslounge, bij een van de foodtrucks in het stadion of voor MVV Maastricht merchandise).

Voor seizoenkaarthouders is de betaalkaart vanaf seizoen 2019-2020 geïntegreerd in de MVV Maastricht kaart. De 10% korting op consumpties wordt alléén bij de Veer zien MVV cateringpunten in de gracht toegepast. In de Businesslounge is deze korting niet van toepassing.

Losse kaarten zijn verkrijgbaar bij de Servicepunten in het stadion. Losse kaarten kosten je €1, dit bedrag reken je dan gelijk bij de aanschaf en het opwaarderen van de kaart af.

Saldo overboeken naar je nieuwe MVV Maastricht kaart

Saldo overboeken van je Veer zien MVV betaalkaart naar je nieuwe MVV Maastricht kaart is simpel:

  • Registreer je nieuwe seizoen/betaalkaart op www.veerzienmvvbetaalkaart.nl
  • (Wanneer je vorig seizoen je Veer zien MVV Betaalkaart al geregistreerd hebt kun je inloggen op jouw account).
  •  Registreer via de knop “Betaalkaarten” je nieuwe MVV Maastricht kaart(en).
  • Vervolgens kun je via de knop “Overboeken” jouw saldo overboeken naar jouw nieuwe seizoen/betaalkaart: de MVV Maastricht kaart

Vragen? Kijk eerst even in de overige vragen en antwoorden. Mocht je er dan niet uitkomen stuur een mailtje naar help@veerzienmvv.nl

Gratis consumpties seizoenkaarthouders

Heb je de MVV MAASTRICHT seizoenkaart vóór 8 juli besteld of verlengd krijg je de eerste 5 consumpties (drankjes) bij de Veer zien MVV cateringpunten in de gracht gratis.

Je rekent deze consumpties af door je MVV Maastricht kaart bij je bestelling op de kaartlezer te leggen.

Deze consumpties zijn helaas NIET zichtbaar op je tegoed van de kaart maar worden bij het afrekenen wèl -als gratis consumptie(’s) – van je kaart afgeschreven. Na 5 consumpties is dit tegoed opgebruikt en zul je  voldoende saldo op je kaart moeten hebben om af te rekenen.

Hou bij het afrekenen het display in de gaten en zorg in ieder geval voor voldoende tegoed op de kaart.

 

Betalen met de betaalkaart

Zodra er saldo op jouw Veer zien MVV betaalkaart of MVV Maastricht kaart staat, betaal je eenvoudig door, na het doorgeven van je  bestelling,  je kaart op de kaartlezer te leggen.

Het verschuldigde bedrag wordt in mindering gebracht op het saldo op de kaart, je neemt de kaart van de kaartlezer en ontvangt je bestelling.

De 10% korting voor de donateurs van Veer zien MVV en voor seizoenkaarthouders wordt via je kaart verrekend (NB. deze korting geldt alléén in de cateringpunten in de gracht).

Hoe wordt de 10% korting verrekend?

Bij de MVV Maastricht kaart en de Veer zien MVV betaalkaarten voor donateurs van Veer zien MVV  wordt bij een bestelling automatisch 10% minder van het tegoed op de kaart afgeschreven.

U hoeft hier niets meer voor te doen. Op het beeldscherm bij het afrekenen ziet u direct het bedrag dat van uw betaalkaart wordt afgeschreven en het restantbedrag op je kaart.

Saldo checken

Saldo checken
Je kunt direct je saldo checken door in te loggen of – nog eenvoudiger – de QR code op je kaart te scannen.
De QR-code op de pas kun je met je smartphone scannen om je saldo te checken. Een QR scan app is gratis te downloaden via je app store.

Opwaarderen

minimaal / maximaal bedrag opwaarderen

Je waardeert de Veer zien MVV betaalkaart op met minimaal €2,20 (servicepunt) of €5 online. Je kunt de kaart tot maximaal €250 opwaarderen.

Hoe kan ik de Veer zien MVV betaalkaart of MVV Maastricht kaart opwaarderen?

Online: Na je registratie log je in met je email en wachtwoord op veerzienmvvbetaalkaart.nl

Of 

Mobiel: direct met de Knip app op je smartphone

Klik in beide gevallen op ‘Rekeningen”  en op het plusje (+).  Tik het bedrag in en kies vervolgens op iDEAL je eigen bank. Doorloop het proces van de betaling, bevestig de transactie en je bent klaar! Je kaart is opgewaardeerd! Online opwaarderen kan vanaf een minimumbedrag van € 5 (heeft te maken met de extra bancaire kosten).

Let op: de MVV Maastricht kaart of de Veer zien MVV betaalkaart moet eerst geregistreerd worden voordat je de kaart  online of via de app kunt opwaarderen.

Of

In het stadion: Tijdens wedstrijddagen via een contante of PIN transactie bij een van de servicepunten in het stadion. Onze vrijwilligers helpen je graag verder bij het opwaarderen.

Wat is de KNIP app?

Dit is een appje voor op je smartphone. Met de KNIP app kun je – ná registratie – je saldo van je KNIP account, veilig en vertrouwd via je eigen bank (IDEAL), direct online opwaarderen en kun je gemakkelijk je transacties inzien.

De KNIP app kun je via google play of via de Apple store downloaden op je smartphone. 

Saldo checken

Saldo checken
Je kunt direct je saldo checken door in te loggen of – nog eenvoudiger – de QR code op je kaart te scannen.
De QR-code op de pas kun je met je smartphone scannen om je saldo te checken. Een QR scan app is gratis te downloaden via je app store.

Hoe maak ik een groeps- of teamrekening?

Teamrekening

Met de KNIP app kun je heel makkelijk je vrienden of teamgenoten koppelen aan dezelfde rekening. Ook zie je precies wie zijn deel al heeft gestort op de teamrekening. Heeft iemand nog niet betaald? Dan kun je direct opwaarderen via de app!

Je kunt je eigen rekening of een extra rekening gebruiken als teamrekening.

Teamrekening_in_iphone_1.png

Hoe maak je een teamrekening aan en koppel je je teamgenoten aan dezelfde rekening?

Klik op ‘Personen’ (middelste knopje van de de drie bolletjes onder het saldo). Je komt in het volgende scherm terecht (zie afbeelding hieronder). Druk op het plus teken links bovenin om een persoon toe te voegen aan de rekening.

Teamrekening_in_iphone_2.png

Vul hier het e-mailadres in van de persoon die je wilt koppelen aan de rekening en dus ook inzicht wil geven in deze rekening. Bij ‘Opmerking’ kun je nog aangeven waarvoor je deze persoon wilt uitnodigen. Dus bijvoorbeeld: ‘Uitnodiging Heren 1. Druk vervolgens op ‘Bewaar’.

Teamrekening_in_iphone_3.png

Je krijgt daarna onderstaande melding te zien met de vraag of je het zeker weet of je deze persoon toegang wilt geven tot de rekening. Druk op ‘Ok’ en deze persoon is toegevoegd.

Teamrekening_in_iphone_4.png

Registreren

Hoe kan ik mijn MVV Maastricht kaart of Veer zien MVV betaalkaart registreren?

2 mogelijkheden: via je smartphone / tablet en van achter je pc.

Volg onderstaand stappenplan voor je smartphone.  klik hier voor een pdf overzicht van het stappenplan:

  1. -Download de KNIP app via de Appstore of via Googleplay,
  2. -Vul je e-mailadres in en druk op ‘Volgende’.
  3. -Druk op ‘Betaalpas’ en vul het 12-cijferig betaalkaartnummer en de CVC code (achterzijde kaart)  in (of scan de QR code).
  4. -Er is een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niet ontvangen? Check je spambox. Open vervolgens de link op je telefoon om je KNIP account te activeren.
  5. -Maak een account aan door je gegevens in te vullen. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en druk op ‘Gereed’.
  6. -Vul vervolgens een pincode in om de app te beschermen.
  7. -Je bent nu geregistreerd. Via ‘Rekeningen’ kunt je nu opwaarderen via iDEAL of Creditcard.

Vanachter je PC of laptop, volg je onderstaand stappenplan om je te registreren:  

-Ga naar www.veerzienmvvbetaalkaart.nl

-Druk zonder in te loggen op de knop ‘Registreer’.

-Druk vervolgens op ‘Betaalpas’.

-Vul je e-mailadres in. Er wordt een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niet ontvangen? Check je spambox. Druk op ‘Bevestigen’ in de verificatie e-mail om je emailadres te bevestigen.

-Vul vervolgens je gegevens in en druk op ‘Registreer’

Wel of niet registreren van je MVV Maastricht kaart (of Veer zien MVV betaalkaart)

We adviseren je de MVV Maastricht kaart (of je Veer zien MVV Betaalkaart) te registreren: Als je jouw kaart hebt geregistreerd kun je online je saldo zien, online opwaarderen en transacties bekijken. Indien je de kaart verliest of gestolen wordt kun je de kaart makkelijk via de app of computer blokkeren. Het geld wordt dan door ons op een nieuwe kaart gezet. Registratie is makkelijk en veilig. De registratie is niet verplicht maar dan mis je wel de voordelen!

Samengevat:

-op je gemak en veilig met Ideal via smartphone of computer je kaart opwaarderen
-eerdere transacties en je huidige saldo inzien op je app
-de kaart blokkeren wanneer je deze verliest
-restitutie aanvragen voor het resterende saldo op de kaart
-geld overboeken tussen verschillende betaalkaarten
-geld terugvragen aan andere betaalkaarthouders

Inloggen in de KNIP app

Inloggen in de KNIP app

Er zijn drie verschillende inlog situaties die zich voor kunnen doen. Die zijn hieronder beschreven. Je begint met het invullen van je e-mailadres.

1. Je login is gevonden. Dit betekent dat je e-mailadres is gevonden. Typ je wachtwoord in en stel vervolgens een pincode in. Je zult doorgeschakeld worden naar jouw clubomgeving.

2. Geen e-mail login, maar wel gebruikersnaam bekend met e-mailadres. Je krijgt dan een extra stap. Je ontvangt een verificatie e-mail om je e-mail login te activeren. Je wordt stap voor stap door het proces meegenomen. Klik hier om te zien welke stappen dit precies zijn.

3. Geen e-mailadres bekend, geen gebruikersnaam bekend. Na het invullen van je e-mailadres, voer je het pasnummer en de CVC code in of scan je de QR code van je clubcard. Vervolgens stel je een wachtwoord en een pincode in. Met deze pincode kun je voortaan inloggen op je smartphone.

Restitutie

Restitutie van het tegoed op je kaart

Restitutie van het tegoed op de betaalkaart kan, maar alléén als je de kaart geregistreerd hebt. Minimaal bedrag dat gerestitueerd kan worden is € 5.  Dit heeft te maken met de extra bancaire kosten die we moeten maken. Hou bij restitutie rekening met het feit dat €0,50 administratie- / transactiekosten in rekening worden gebracht.  Je logt in op je account op www.veerzienmvvbetaalkaart.nl. Klik op restitutie en doorloop de stappen.

Aanvragen voor restitutie worden iedere twee weken verwerkt.

Waarom is restitutie op of rond wedstrijddagen niet mogelijk?

Dit heeft te maken met het voorkomen fouten bij het op- en afwaarderen van de kaart rondom èn op wedstrijddagen.  De restitutieknop op je app zal daarom op en rondom wedstrijddagen aangeven dat restitutie niet mogelijk is.

Over het algemeen kun je de restitutieknop op je app weer vanaf maandag ná de wedstrijddag gebruiken.

Snelle uitleg KNIP app

Uitleg KNIP app

Hoe doe ik , hoe kan ik en waar?

Via de KNIP app kun je heel makkelijk je clubcard opwaarderen, saldo & transacties inzien en je account koppelen met die van een teamgenoot of familielid.

Heb je vragen over de app of kom je er niet uit, snelle antwoorden in één oogopslag staan hier:

Waar kan ik mijn saldo en transacties zien?

Ga naar ‘Rekeningen’     en je saldo verschijnt meteen in beeld.

Hoe waardeer ik mijn saldo op?

Ga naar ‘Rekeningen’    en klik op  de   om je saldo op te waarderen.

Hoe kan ik mijn rekeningnaam aanpassen?

Ga naar ‘Rekeningen’    en klik vervolgens op   om je rekeningnaam aan te passen. Klik daarna op bewaar rechts bovenin om op te slaan. De wijziging heeft nu plaatsgevonden.

Hoe kan ik mijn pincode aanpassen?

Klik op   links boven in. Ga naar ‘Instellingen’ en ga vervolgens naar ‘Pincode aanpassen’

Waar kan ik mijn berichten lezen?

Ga rechts bovenin naar  om je berichten te lezen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Klik op   links boven in. Ga naar ‘Instellingen’ en ga vervolgens naar ‘Wachtwoord Aanpassen’.

Hoe kan ik mijn e-mail login wijzigen?

Klik op   links boven in. Ga naar ‘Instellingen’ en ga vervolgens naar ‘E-mail aanpassen’.

Hoe kan ik mijn rekening blokkeren/verwijderen?

Ga naar ‘Rekeningen’  en klik daarna op   om je rekening te blokkeren of te verwijderen.

Hoe kan ik een extra persoon aan een rekening koppelen? (Denk aan een vriend of familielid).

Ga naar ‘Rekeningen’  en klik dan op  en tik op het   links boven in. Vul dan het e-mailadres in van de extra persoon. Deze persoon ontvangt dan een e-mail die hij/zij moet bevestigen.

Hoe kan ik tegoed van mijn pasje (rekening) overmaken naar het pasje (rekening) van een vriend?

Ga naar ‘Rekeningen’  en klik dan op het icoontje met de pijltjes rechts onder je saldo.  Vul het nummer in van de betaalpas ( of makkelijker): scan de QR-code van de pas van je vriend). Vul het bedrag in en eventueel een opmerking. en druk op geven

Verloren? Kwijt? Kaart blokkeren!!!

Betaalpas verloren?

Ben je de betaalpas verloren of is de pas gestolen? Blokkeer de pas dan direct!!!
Ga naar je account op je app of op de website www.veerzienmvvbetaalkaart.nl en lo in. klik op de knop “Blokkeren” in het hoofdscherm – links onder het bedrag. Klik daarna op de het kruisje achter de betaalpas die je wil blokkeren. Je betaalpas is nu geblokkeerd.
Deblokkeren? klik weer op de knop “Blokkeren” en klik op het vinkje achter je betaalpas. Je betaalpas is nu weer opnieuw geactiveerd.

Kaart geblokkeerd! Hoe kom ik aan een nieuwe betaalkaart?

Stuur even een mailtje naar help@veerzienmvvbetaalkaart.nl we leggen de kaart dan voor je klaar op één van de servicepunten in het stadion.

Wachtwoord wijzigen e.d.

Persoonlijke gegevens / wachtwoord

HOE VERANDER IK MIJN WACHTWOORD?

Ga naar ‘Instellingen’ en kies voor ‘Mijn gegevens’. Verander je wachtwoord en vergeet niet op opslaan te klikken. Je komt ook bij je gegevens door rechtsboven op de pagina op ‘Profiel’ te klikken.

HOE KAN IK MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS VERANDEREN?

Ga naar ‘Instellingen’ en kies voor ‘Mijn gegevens’. Verander je gegevens en vergeet niet op opslaan te klikken. Je komt ook bij je gegevens door rechtsboven op de pagina op ‘Profiel’ te klikken.

WAT IS MIJN LOGINNAAM?

Je loginnaam is het e-mailadres waarmee je de betaalpas hebt geregistreerd.

WAAR KAN IK HET PASNUMMER EN DE CVC CODE VAN MIJN BETAALPAS TERUGVINDEN?

Het pasnummer en de CVC code van je betaalpas staan weergegeven op de voor én achterkant van de betaalpas. Het pasnummer heeft 12 cijfers, de CVC code max. 5.

Vragen, overig

IK ONTVANG GEEN VERIFICATIE E-MAIL NA HET REGISTREREN VAN MIJN BETAALPAS.

Wanneer je geen verificatie e-mail hebt ontvangen na het registreren, check dan even je spambox. Nog steeds niets? stuur dan een e-mail sturen naar het e-mail adres help@veerzienmvvbetaalkaart.nl . Vermeld hierbij het e-mail adres die je gebruikt hebt om de betaalpas te registreren en het pasnummer van de betaalpas.

SALDO VAN TWEE PASSEN SAMENVOEGEN

Als je meerdere geregistreerde MVV Maastricht betaalkaarten hebt kunnen de saldo’s worden samengevoegd.

Supporters met een geregistreerde betaalkaart kunnen dit makkelijk zelf doen:

  1. Heb je nog geen account? Ga dan naar www.veerzienmvvbetaalkaart.nl en klik op ‘Registreer’.
  2. Wanneer je al account hebt kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.
  3. Registreer via de knop ‘Betaalkaarten’ in het hoofdmenu al je betaalkaarten.
  4. Klik vervolgens in het hoofdmenu op de knop ‘Overboeken’ om het saldo over te zetten.

Je kunt ook een email naar help@veerzienmvvbetaalkaart.nl  sturen en vermeld hierin van iedere pas het pasnummer (voorzijde pas) en de CVC-code (achterzijde pas).

Zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij de saldo’s samenvoegen op 1 rekening met 1 pas. Ook is het mogelijk om bij een servicepunt van de MVV Maastricht betaalkaart in het stadion de saldo’s te laten samenvoegen.

WAAROM BLIJFT MIJN OPWAARDEERTRANSACTIE IN DE WACHTSTAND?

Een opwaardering wordt in de wachtstand gezet als de opwaardeertransactie niet volledig is afgerond. Het is belangrijk dat je na de betaling bij je bank via de knoppen in de getoonde webpagina’s weer terugkeert naar de betaalkaart website. Alleen dan wordt direct nadat de betaling afgerond is het saldo op de betaalkaartrekening bijgeschreven en zichtbaar. Sluit je het browserscherm vroegtijdig af, dan kan het tot 24 uur duren voordat het saldo wordt bijgeschreven. De transactie kan pas verwerkt worden als er een terugkoppeling is geweest dat er betaald is. Dit is een dubbele check waardoor het systeem juist veilig is. Normaliter wordt het bedrag binnen een dag vanzelf bijgeschreven op je betaalkaart.

OVERIGE VRAGEN

Kom je er met bovenstaande antwoorden niet uit, stuur dan gerust een mailtje met je vraag naar help@veerzienmvvbetaalkaart.nl, we helpen je graag verder.

Het laatste nieuws voor en door supporters vind je op de Veer Zien MVV facebook pagina 

Minderbroedersberg 5
6211 LK Maastricht

NL47 RABO 0117 5616 57
KvK: 55859682

secretariaat@veerzienmvv.nl

Vacature

 

Meld je aan voor de Veer Zien MVV nieuwsbrief