Vragen, overig

IK ONTVANG GEEN VERIFICATIE E-MAIL NA HET REGISTREREN VAN MIJN BETAALPAS. Wanneer je geen verificatie e-mail hebt ontvangen na het registreren, check dan even je spambox. Nog steeds niets? stuur dan een e-mail sturen naar het e-mail adres help@veerzienmvvbetaalkaart.nl . Vermeld hierbij het e-mail adres die je gebruikt hebt om de betaalpas te registreren en […] Lees verder »

Persoonlijke gegevens / wachtwoord

HOE VERANDER IK MIJN WACHTWOORD? Ga naar ‘Instellingen’ en kies voor ‘Mijn gegevens’. Verander je wachtwoord en vergeet niet op opslaan te klikken. Je komt ook bij je gegevens door rechtsboven op de pagina op ‘Profiel’ te klikken. HOE KAN IK MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS VERANDEREN? Ga naar ‘Instellingen’ en kies voor ‘Mijn gegevens’. Verander je […] Lees verder »