IK ONTVANG GEEN VERIFICATIE E-MAIL NA HET REGISTREREN VAN MIJN BETAALPAS.
Wanneer je geen verificatie e-mail hebt ontvangen na het registreren, check dan even je spambox. Nog steeds niets? stuur dan een e-mail sturen naar het e-mail adres help@veerzienmvvbetaalkaart.nl . Vermeld hierbij het e-mail adres die je gebruikt hebt om de betaalpas te registreren en het pasnummer van de betaalpas.
SALDO VAN TWEE PASSEN SAMENVOEGEN
Als je meerdere geregistreerde MVV Maastricht betaalkaarten hebt kunnen de saldo’s worden samengevoegd.
Supporters met een geregistreerde betaalkaart kunnen dit makkelijk zelf doen:
- Heb je nog geen account? Ga dan naar www.veerzienmvvbetaalkaart.nl en klik op ‘Registreer’.
- Wanneer je al account hebt kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.
- Registreer via de knop ‘Betaalkaarten’ in het hoofdmenu al je betaalkaarten.
- Klik vervolgens in het hoofdmenu op de knop ‘Overboeken’ om het saldo over te zetten.
Je kunt ook een email naar help@veerzienmvvbetaalkaart.nl sturen en vermeld hierin van iedere pas het pasnummer (voorzijde pas) en de CVC-code (achterzijde pas).
Zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij de saldo’s samenvoegen op 1 rekening met 1 pas. Ook is het mogelijk om bij een servicepunt van de MVV Maastricht betaalkaart in het stadion de saldo’s te laten samenvoegen.
WAAROM BLIJFT MIJN OPWAARDEERTRANSACTIE IN DE WACHTSTAND?
Een opwaardering wordt in de wachtstand gezet als de opwaardeertransactie niet volledig is afgerond. Het is belangrijk dat je na de betaling bij je bank via de knoppen in de getoonde webpagina’s weer terugkeert naar de betaalkaart website. Alleen dan wordt direct nadat de betaling afgerond is het saldo op de betaalkaartrekening bijgeschreven en zichtbaar. Sluit je het browserscherm vroegtijdig af, dan kan het tot 24 uur duren voordat het saldo wordt bijgeschreven. De transactie kan pas verwerkt worden als er een terugkoppeling is geweest dat er betaald is. Dit is een dubbele check waardoor het systeem juist veilig is. Normaliter wordt het bedrag binnen een dag vanzelf bijgeschreven op je betaalkaart.
OVERIGE VRAGEN
Kom je er met bovenstaande antwoorden niet uit, stuur dan gerust een mailtje met je vraag naar help@veerzienmvvbetaalkaart.nl, we helpen je graag verder.